wtorek, 17 czerwca 2014

Notka :)

Hej miśki :) ! 
Mam dla was kilka informacji, ale postaram się streścić !
Mianowicie wyjeżdżam, ale nic się nie martwcie mam kilka rozdziałów napisanych do przodu, więc jak tylko znajdę chwilę czasu i dostęp do neta dodam kolejny ( ale to tak ok tydzień ). 
Hmmm kolejną rzeczą jest fakt o którym już wspominałam - nie zgłaszacie zastrzeżeń, kilka osób popiera pomysł - ALORS !  Zmieniam paring na Louisa i Elizabeth :D Ostatnio w głowie siedzi mi Tomlinson więc co zrobić , z nim się nie wygra :)  hahaha. Mam nadzieję, że mnie za to kiedyś nie zlinczujecie.
Po trzecie, ostatnie i najważniejsze Lady Diva zrobiła mi zwiastun na bloga, za co jestem jej niezmiernie wdzięczna . Osobiście mi się podoba  ! Kocham Eda i podkład jest idealny :D 
Ale powiedzcie w komentarzach co o nim myślicie ! 
Do kolejnej notki :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz